8 Temmuz 2013 Pazartesi

arkadaşlar kore dizisiyle ilk tanışmamı sağlayan dizi BOYS OVER FLOWERS arkadaşlar trt okulda yaınlandıktan sonra bir çoğunuz izlemiştirsiniz ben kuzenimin bana bahsetmesiyle merak edip izledim eee sonra devamı geldi gu jun pyo karakterine bayıldım gerçekten çok güzel bi dizi ayrıca ilk dizim olduğundan bende başka yeri var 2011 yılından beri kore dizisi izliyorum evet isterseniz dizi hakkında bilig vereyim Jandi ortadaki küçük sevimli kızımız kuru temizlemecinin kızıdır f4 ise şu dört yakışıklı olur onlarda herbiri zengin aile çocukları GU junpyo büyük bi okulu sahibinin oğlu jan di şans eseri gu junpyo nun okuluna gider ve okulda f4 de karşı gelenlerin  vay haline jandi oldukça cesur bi kızdır o hiç korkar mı daha okula gelir gelmez f4 bulaşır ...İşte jandini go jun pyoyla mecarası başlıyor jadinin gu jun pyoyu getirdiği hale bakın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder