2 Şubat 2014 Pazar

merhaba arkadaşlar uzun zamandır girmiyor olduğum bloğuma girmeye karar verdim ve kore ile nasıl tanıştığımı anlatmak istedim herkesin bir tanışma hikeyesi vardır:) ben tatil için gittiğim dayımlarımın evinde tanıştım kuzenim dream high1 hiç kaçırmadan  trt okulda onun yanında netten bir çok kore dizisi izliyordu bizim eve geldiklerindede sarayın mücevherini izliyordu bende onunla izlemiştim zoraki prensi ...ve daha birçoğunu fakat dayımlara gittiğimde bana herzamn oturduğumuz terasımızda boys over flowers ballandıra ballandıra anlatıp lee min ho nun o kıvırcık halli resmin göstermesin mi tatilden eve gelir gelmez açıp izledim bofu izleyipte gu jun puyodan etkilenmeyen yoktur o gülüşü gamzeleri bni bnden aldı  :)) <3 daha sonra lee min honun dizilerini araştırdım f4 ü araştırırken playfull kiss le tanıştım ve müthişti tek kelimeyle ooooooo devamını biliyosunuz anneden fırçamı yemedik babmın keskin bakışlarıylamı karşılaşmadım bir günde bi dizi bitiricem diye uykusuz mu kalmadım ss501 le sonra kpopla tanıştım bnm hikayem iste bu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder